021-65020035
تهران،انقلاب،کارگرجنوبی،کوچه رشتچی،پلاک۱۱،مجتمع‌پارس،طبقه ۲،واحد ۶
info@afraertebat.ir
021-65020035
تهران،انقلاب،کارگرجنوبی،کوچه رشتچی،پلاک۱۱،مجتمع‌پارس،طبقه ۲،واحد ۶
info@afraertebat.ir

جزئیات وبلاگ

پشتیبانی مرکز تلفن ویپ

چرا پشتیبانی ویپ اهمیت دارد؟

چرا پشتیبانی مرکز تلفن ویپ اهمیت دارد؟

بدون شک همه افراد در زمان خرید محصولات در کنار توجه به قیمت و کیفیت. به پشتیبانی مناسب از طرف شرکت های ارائه دهنده نیز اهمیت میدهند. مراکز تماس ویپ یکی از سرویس هایی است که بیشترین نیاز را به پشتیبانی دارد. این سرویس با تمام دستگاه های شبکه در ارتباط است به همین دلیل باید توسط متخصص حوزه شبکه و ویپ بررسی شود. یکی از دیگر دلایلی که ویپ نیاز به پشتیبانی آنلاین دارد این است که خط تلفن یکی از پایه های اصلی بازاریابی و ارتباطات در شرکت ها میباشد و به همین دلیل قطعی آن باعث بروز مشکلات در روند کار، ارتباطات و بازاریابی میشود و در سریع ترین زمان ممکن مشکلات خط تلفن باید مرتفع گردد تا آسیبی به سازمان وارد نشود

زمان پشتیبانی ویپ

بدون شک همه افراد در زمان خرید هر محصول در کنار توجه به مبلغ، کیفیت کار، امکانات و سایر موارد به ارائه خدمات پشتیبانی مناسب از طرف شرکت ارائه کننده نیز اهمیت می‌دهند. نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip برای شرکت‌ها یا مشتریان تجاری اهمیت خیلی زیادی دارد زیرا شرکت‌ها با مشتریان زیادی سروکار دارند و چنانچه سیستم ویپ شرکت دچار مشکل شود، در مرکز تماس نیز اختلال ایجاد می‌شود و باید پشتیبان سیستم بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن به رفع مشکل بپردازد.

بنابراین پس از راه‌اندازی سیستم ویپ مهم‌ترین نکته دارای اهمیت پشتیبانی مناسب شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ (voip) است. قطعاً برای هر شرکت و کسب‌و‌کاری مهم است که در صورت بروز مشکل در سیستم تماس خود بتواند با استفاده از خدمات پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده در سریع‌ترین زمان مشکل مرکز تماس خود را برطرف نماید.

خدمات پشتیبانی سیستم‌های ویپ

برای این که مفهوم پشتیبانی را بهتر درک کنیم و بتوانیم خدمات پشتیبانی سیستم‌های ویپ شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه نمائیم. باید دید که خدمات پشتیبانی سیستم ویپ، شامل چه مواردی می‌گردد.

1. پشتیبانی از تغییرات مورد نیاز مشتریان

پس از راه‌اندازی مرکز تماس قطعاً بسته به نیاز مشتری و کسب‌و‌کار مورد نظر انجام تغییرات در تنظیمات سیستم مدیریت تماس از جمله موارد پر استفاده است. این تغییرات شامل تنظیم داخلی‎ها، تنظیم صف پاسخگویی تماس، تنظیمات سناریوهای تماس، بارگزاری ویس برای تلفن گویا و موارد دیگری می‌گردد که بسته به نیاز مشتری باید تعیین گردد.

2. به روزرسانی سیستم

به روز رسانی سیستم تلفنی ویپ و نرم‌افزارهای مدیریت مرکز تماس، اضافه کردن ماژول‌های جدید و ارتقا امنیت از دیگر موارد مهم می‌باشد. که در بهبود کیفیت و عملکرد کال سنتر تأثیرگذار است.

3. بازدید های منظم

بازدیدهای منظم از تجهیزات و سیستم‌های نرم‌افزاری مرکز تماس به برقراری همیشگی کال سنتر کمک می‌کند.

4. تست های دوره ای

بسیاری از ایرادات که پس از گذشت زمان در طولانی مدت خود را نشان می‌دهند معمولاً در تست‌های دوره‌ای توسط کارشناس مربوطه مشخص گردیده و رفع می‌گردند.

5. عیب یابی و رفع ایرادات

عیب‌یابی و رفع ایرادات بوجود آمده در سیستم تماس از دیگر خدمات پشتیبانی ویپ به حساب می‌آید. معمولاً به علل مختلف در مواردی سیستم‌های تماس با مشکلات مختلفی از قبیل اکو صدا، کیفیت بد صدا و مسیرهای اشتباه در تماس‌های ورودی و خروجی مواجه می‌گردند. رفع این ایرادات و مشکلات در اسرع وقت بسیار حائز اهمیت است.

در کنار موارد نام برده شده موضوعات دیگری از قبیل افزایش یا کاهش داخلی و تغییر نام آن‌ها، تغییر شماره تلفن تماس‌های ورودی و خروجی، تغییر «IVR» وکاهش یا افزایش منوهای تماسی نیز از خدمات پشتیبانی سیستم تماس ویپ (voip) به شمار می‌روند

چه کسانی به این خدمات نیاز دارند؟

خدمات پشتیبانی ویپ برای کلیه مجموعه‌ های طرف قرارداد با شرکت  ارائه می‌گردد. در واقع با اجرای این سیستم در یک مجموعه، پشتیبانی بخش جدایی ناپذیر و گریزناپذیری است که باید به همراه خدمات اولیه ارائه گردد. هیچ مجموعه‌ ای از خدمات پشتیبانی بی‌نیاز نیست و فاز دوم از اجرای سیستم ویپ نگهداری و پشتیبانی از آن است.

ایجاد کامنت

سبد خرید
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه